Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Martina - 7 maj 2012 22:51

Ja jisses är riktigt trött blir väl att slänga på en film att glo på, fan på onsdag är det ett år sen du dog Rockybebis =( saknar dig så inihelvete, vet inte hur jag ska hantera det , vet inte om jag ska dra till din grav eller inte, förja jag vet helt enkelt inte om jag klarar av det, hittat alla gamla bilder på dig iallafall och är så himla glad för det, även om det smärtar att man inte får ha lille gosis som kryper ihop o sover i ens knä mer, 

samtidigt är jag orolig för ***** som ingen får tag i heller, fattar inte vad du håller på med men jag hoppas inte det har hänt någe.

Får väl ta och ringa farf imorn o kolla hur han mår och hur det går med allting nu och sådär .

Måste även ringa min psykolog imorgon och sådär.

aja ne gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards