Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Martina - 10 juli 2012 20:28

A va ska man säga, sitter och röker en cigg o väntar på att kaffet blir klart, morsan kommer väl hem vid tio från jobbet  tror  jag , farwsan vet jag inte när han kommer hem, hoppas på att kunna sova sen , får väl glo någon film åtminstonde, stressat ner lite nu åtminstonde, men behövs inte mycket för att det ska sprängas upp igen dock =/, komiskt att jag glömde skicka ut det, för ja naturligtvis så sprängdes det upp jävla helvete,   

Av Martina - 10 juli 2012 16:35

inte orkat skrivit, varit nere i en svacka , är fortfarande nere i mörkret, men försöker hålla ut behövs bara i någon dag till men fan så jobbigt det är , kan inte sova heller typ och när jag väl somnar drömmer jag som vanligt om mord och folk som blir brutalt misshandlade och jag vet inte allt   .

Har även en period igen att jag saknar Rocky något fruktansvärt, gör så jävla ont, a fan allt är en enda röra nu i huvudet, vet ju att det är jobbigt för morsan och farsan när jag är sån här och bara hetsar hela tiden med men det är inte så lätt för mig heller , jag har inte valt det här,funderar på om det verkligen kommer att bli bra någonsin, känner mig så jävla ensam inombords men blir väl bättre nu när jag skriver om det , , Men allting har hållt på och växt o växt hela tiden dom h'r dagarna har varit värst inte klarat av människor och fått panik i affären , men vet att jag får medecin imorgon eller något hoppas jag, 

Fast ändå är det jobbigaste att sova själv nu utan att någon håller om mig, 

Presentation


Välkommen =) Tina heter jag och är 25 år, bor i herrljunga,är sjukskriven men , Kommer skriva om om min kamp mot ångest och min bps/borderline, och även roliga saker

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

RSS

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards